22 sep 2022, 9:08

Vill du göra affärer med Kramfors kommun? Då ska du läsa det här!

Äger du ett företag och vill göra affärer med Kramfors kommun och deras bolag?

Då ska du läsa det här.

Kramfors kommun köper varor och tjänster för cirka 500 miljoner kronor per år. Det är viktigt för oss att skapa konkurrens och ge alla möjlighet att vara med och leverera till oss.

Alla upphandlingar som kommunen och deras bolag görs publiceras på e-Avrop.

Det är ett upphandlingsverktyg på nätet som gör att du som privat leverantör kan ta del av och delta i de upphandlingar som är aktuella.

Tjänsten är kostnadsfri men kräver att du registrerar ditt företag för att få ett så kallat anbudskonto.

Det gör du här:

https://www.e-avrop.com/register.aspx

Ett anbudskonto på e-Avrop ger dig tillgång till detta:

  • Söka, bevaka och hitta upphandlingar som är publicerade i e-Avrop
  • Läsa och ladda ner upphandlingsdokument
  • Ställa frågor i upphandlingen
  • Lämna kompletta anbud med elektroniska formulär och bilagor
  • Avtalsförvaltning och dialog kring avtal
  • Teknisk support (vardagar 9:00-17:00)

Givetvis är du också välkommen att kontakta Upphandlingsenheten på kommunen om du har frågor, funderingar eller behöver råd och information.

Kommunens upphandlare:

Christine Sprinzl

Tel: 0612-80151, christine.sprinzl@kramfors.se

Anita Åberg

Tel: 0612-80150, anita.aberg@kramfors.se

Belgin Fuchs

Tel: 0612-80142, belgin.fuchs@kramfors.se

Upphandlingsenhetens e-postadress: 

upphandling@kramfors.se

Om magasin.kramfors.se

Detta är ett digitalt näringslivsmagasin med företagsnyheter, information, inspiration och råd från Kramfors kommun. Magasinet uppdateras kontinuerligt.

Ansvarig utgivare: Susanne Königson, susanne.konigson@kramfors.se
Kommunikatör/redaktör: Olof Wigren, olof.wigren@kramfors.se
Besöksadress: Näringslivsenheten, Torggatan 12, Kramfors.
Höga Kusten logotyp och länk